nu börjar de bli vinter



en halft gammal bild. ser verkligen vad jag måste träna på, så ni behöver inte påpeka;)
och som jag faktiskt redan är på bättringsvägen med. :) 


Ridbanan börjar bli hård, attans.. kallare o hårdare i backen. skrapa rutorna på bilen, inte kul..
nu gåre ba utför! när kommer snön!? så de blir lite mjukare och ljusare igen :)
idag jobbade jag i skritt med böjningar och förflyttning av skänkeln. det gick bra. kände faktiskt inte för o kräva nå mer för dagen. 

Imorgon blir det uteritt med elin:) 
Innan de ska jag träffa julia en sväng o sisådär.
hoppas på o träffa elin en sväng på torsdag, tänkte åka till Kupolen o kika efter lite grejer. köpa tror jag inte men man kan ju alltid kolla. :) 



en glad häst o en nöjd ryttare!


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0