nu blev de kväller

Skritttur idag med. snäll häst ute i mörka skogen. :)
bra med reflexer så att man syns. 



efter ridturen tog jag på transportskydd bak och gick runt lite på ridbanan. det gick bra, gick även över "bron", det gick också bra. :) 

varför jag bara tog bakskydden är för jag bara har bak. framskydden som hör till hänge med abbe till skäve, så därför.
men dom är inte bra alls, o lite småfula.speciella! :) dom åkte ner och kardborren släppte. så det är något som ska införskaffas! förmodligen i globen. :) 

Jag ska köpa back on track stallbandage också. en dyr grej o införskaffa men gudars så bra! 



nu blir det korvstroganoff! 

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0