Mysig barbacka tur

Igår var jag och Pim ute på en mysig barbacka tur m hackamore (:
Det gick bra. Vi gick först och spanade lite på ett ställde och drömmde lite...sen fortfsatte vi runt på en tur kring byn. Hon var pigg och framåt ;)


Har varit lite dålig med att ta med kameran ut så blir inte så mkt nya bilder :P Men ska försöka förbättra mig på den punkten (:

Idag får Pim också vila, jag tänkte faktiskt bara ta det lugnt.. vart så seg efter inatt =P Och hade ju tänkt orka med lite fler jobbnätter så då gäller det att passa på att ta det lugnt medans man kan (:
Stallet är iaf klart och jag har haft mysstund med K <3 Sötaste killen ;D
'
Längtar massor tills ja får fortsätta utbilda lilleskrutten :)

            / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0