Ladda för tävlingen imorgon..

Klockan har (som vanligt i mitt liv) rusat iväg.. Konstigt de där =P
Det blir att gå ut med hundarna, sen duschning och sovdags. Har ju en del att fixa med imorgon bitti om man säger så ;)
Vet inte om ja har berättat riktigt vad som står på morgondagens shema?
Sunnansjö RS & Grangärde RK annordnar en halloween hoppning, med maskerad för dom som vill. Både jag och Malin ska klä ut oss ^^
Törs inte tala om till vad, utan det får ni säkert se bilder på imorgon haha! Kul ska det bli iaf. Vet vilken låt jag ska ha åsådär. Hoppas skivan Malin fixat funkar, för annars blir de inge bra :P



Eftersom K har vila så får Pim följa med :) Jag är lite ansvarig i tävlingen och ska vara med och hjälpa till med de mesta, men ska ändå hoppa en klass. 90cm 2 faser blir det för våran del (: Hoppas hon också tycker att det ska bli kul ;) Finaste tjejen <3

Nää.. sova skulle ja ju göra. Önskar er alla en godnatt sömn å hoppas ni får en bra dag imorgon, för de ska minsan jag ha (;

           / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0