kvällsdags

Även idag blir det en tidig kväll för oss. Faktum är att jag faktiskt inte ahr lika ont i halsen nu :) Jag har kunnat äta, typ ordentligt idag ^^ Skönt att slippa vara hungrig! Jag hoppas jag blir helt bra nu så jag kan börja rida igen :) På onsdag kommer hovis som de ser ut nu iaf. Mycket bra de (:


Hoppas jag är piggare imorgon så jag lyckas åstadkomma något (:

Nåväl. De blir inte roligare än såhär idag..
Å ingen John träning blir det för mig på onsdag heller. Har ju inte blivit nå mkt bättre så de är liksom ingen idee att försöka. De är väl säkert därför jag börjar bli bättre för att ja inte ska vara med =P

Sov gott :)

        / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0