Kvällsäventyr..

Carro kom förbi och hälsade på mig och hästarna :) Ursh va hostig jag blev när jag skulle prata :( Å de som va så länge sen vi sågs ju åså vill man berätta massor och då bara hostar man. trökt :P Hoppas hon inte blev smittad bara!

Jag ska faktiskt ut på lite kvällsäventyr snart.. haha :) Ända bort till lilla grannbyn typ.. ett litet ställe som heter Norrbo. Ska åka och handla kraftfoder till hästarna (: Tur att det finns så nära. Pim äter sitt favvo foder igen, Åsebros Cool. Den funkar mkt bra på henne. <3


Snaaart du skrutten (; .... <3


        / Emelie

Kommentarer
Postat av: Carro

Åhh det var så roligt att träffas <3 det måste bli oftare! Du får komma och dricka vin hos mig när du blir frisk. (: om inte jag har blivit sjuk då ;)

2011-11-29 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0