John Hickeyträning

Godmorgon folket! 

Träningen igår gick jättebra!

Sune fick beröm för sin hoppteknik, skoj! ;) 
Jag ska träna mer sitsträning, utan stigbyglar. sagt o gjort, jag har redan börjat! :)men ska nöta på det ännu mer!


först travade vi på en volt, skulle skritta över bom, trav över travbommar. sen blev det ett litet hopp mellan två travbommar. det gick lite sioså, de va drygt!! så måste bli starkare på de. 
sen i slutet hoppade vi bana o de gick iallafall bättre, snygge dock sett snyggare o bättre ut om ja rätade på mig mer. menmen, man är där för att lära sig, right? 



Iallafall jättenöjd över min o sunes prestation. och vi får nog faktiskt komma tillbaka dit, ev om två veckor! sen verkar det som det blir en fast plats nästa år, kul! :D 
ska kolla upp me Elina om vi ska dela på den platsen då det blir väldigt mycket pengar i längden. men även så grymt bra tränare o rida för! 
jaa, vi får se! :)


Nu ska ja käka frulle!

det jobbiga var igår var att när jag skulle spänna sadelgjorden så fanns de lixom ingen sadelgjord med.. den låg kvar hemma! daamn!! det löste sig som tur var o lånade en som fanns i stallet där, puh. :)

pssst, det kommer upp en film sen..! ;)
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0