Imorgon gäller det ;)

disken is still waiting.. ja kommer!! snart.. dusch först! :) 

FREDAG! Imorgon Lördag!
Kvällsfix med dusch och fixa musik till resan. biljetterna är framplockade o räknade och maten e färdig. ;) 
Hjälpen med Sune e fixad o klar, tusen tack Emma! 


Det känns mycket bättre nu och det är jag tacksam över! 
Väldigt skönt att ordna upp stämmningen lite :)
du o jag emma;) 

Idag red vi på banan. lång igångskrittning och lång avskrittning, gillart!
Sune var väldigt osäker på bommar på backen idag, förmodligen efter avramlingen i söndags. det hände ju nått läskigt föruty lixom.. fast än jag gick över efter jag ramlat av. menmen.
det otäcka försvann och han skrittade/travade fint över sen. 
hans självförtroende, och lika mitt, ska inte kana neråt för det där lilla!  :) 

Så glad över min fina häst. han ger mig så mycket lycka! 


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0