I ord och bild


Lördag morgon, jag & Elina åker ner till Täby. Elina fick köra :) Åkte hennes räjservolvo ;) Fyllda av förväntan, en aningens nervösa över hur allt skulle gå till men kanske mest över om vi skulle hitta rätt. haha!
Men det gick kanon bra. Åkte inte fel en enda gång (:

När vi kom fram fick vi nycklar till hotellrummen, jag & Elina fick dela rum. Tur de, hade varit lite jobbigt med någon helt okänd =P Vi fick även en påse med lite information om diverse saker.
Efter det var det dags för lunch. Vi satt nere i en rund sal, som syns på bilden. Det var även där middagen på kvällen var.

Våran dörr :) Som jag för övrigt höll på å smälla upp rakt på "havrepappan" ^^ han bloggar på hippson för er som inte vet. Hehe lite pinsam situation men de gick bra (;

Hästens sängar, mysiga duntäcken, en mysig filt men dock en pööskudde-blä på den. Men resten va toppen ;)


Här samlades vi efter lunchen och fick lyssna på 2 föreläsningar. Dom var riktigt bra :D Fick en massa bra tips och råd om hur man ska tänka åsådär :) Dom föreläsningarna var nog det bästa med hela helgen!


Varsågoda en idolbild på mig och Elina haha (;

Den 2:a föreläsaren var BlodinBella.. Visste inte alls vad hon kunde tillföra, visste bara om att hon bloggade. Men oj vilken tjej! Hade startat typ 6 egna företag, med anställda å hela fadderuttan,, och hon är bara 21 år =O Och med den energin och entusiasm som hon hade så kan man ju inte annat ön bli avensjuk.. Riktigt imponerad vart jag av henne! :) Nu jäkalr ska minsan jag också visa vad jag kan ;)

Resten av dag 1 bestod av arbeten i mindre grupper. Det gav inte mig lika mycket, jag tycker att det är svårt när man placeras i en grupp med helt okända människor och det vart lite "skol känsla" över det hela med vissa arbeten vi skulle göra. Då kopplas min hjörna bort å byter kommun känns de som å så sitter jag bara där =P
Därefter vart det galamiddag. Maten var god, men jag var väldigt trött.. Så vi gick och la oss ganska tidigt haha :)
Inte för att vi sov direkt med.. vi kunde ju prata igenom massor (:


Dag två började med frukost och sen panelsamtal. Även det var ganska intressant och vi fick ta del av ännu mer bla hur man ska hantera motgångar och även framgångar. Det var lärorikt och mycket som man kan ta med hem till sig själv och till sin egen klubb! :)

Därefter vart det andra grupper med samtal om tävlingsverksamhet (: En del pratade om ungdomsverksamhet, man fick liksom välja. Jag och Elina hamnade iaf i samma grupp (:



Sen var det avslutning :)
Nu hinner ja inte berätta mer för nu ska vi åka och handla mat (:

         / Emelie

Kommentarer
Postat av: Havrepappa

Nåja, så farligt var det inte. Jag skrattade hela vägen ner för trappan ;)

2011-11-14 @ 15:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0