höstsol

hunnit med o laga mat, äta o städa litegrann, duktiga jag! 


Stallet idag blev de vanliga dvs mockning m.m. 

sen tog ja in sune o kollade över han hur hans bakben var nu. bättre, men fortfarande varm. så jag började kyla benet sen tog vi en promenad.

sötaste hästen så galet glad han gör en, trots hans lilla sjuksvacka. 

efter vi varit ute o gått så kylde jag igen. svullnaden har iaf gått ner och han är inte lika varm längre, skönt!
o morgon blir det samma procedur igen.


slutet av den här veckan blir de mkt jobb igen, så sune får två dagar till o skrutta i hagen. torsdag fredag menar jag då. sen har jag hela helgen på o mysa med han igen! :) 



bilder från idag på sune ute på promenad i höstsolen
det syns inte på bilderna men solen var verkligen röd när vi var ute, precis innan den gick ner.
sune lyste verkligen upp som den fux han är, det var så fint. :) 


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0