havrepappor o lugna pållar

ja där ser man! 

Det var den äkta havrepappan som emelie pratade om förut.. 

så vi ska tydligen se upp bakom alla dörrar i globen. haha!! 

Om ni undrar vad jag pratar om så får ni kika på lite kommentarer tycker jag.

Idag red jag sune. lugnt ridpass med skritt o trav bara, på ridbanan.
han var jättelugn o fin. redan dom första travstegen vad underbara!
dock så kändes ryggen av lite så blev ingen nogrannare sitsträning på de viset, bara lättridning.
menmen, i morgon blir det uteritt! :) 


Idag fick jag för mig att sune fått lite mage, och måste få mer muskler på ryggen. så på söndag ska det vankas klättring så det hetteduga!
magen beror nog på den fria tillgången på hö som dom har. hm.. motionera mera! ;) 


nu blire en varmdusch! , seeyah! 


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0