hard work work..

MORRN! :D

Nu är det snart dags för sista långpasset sen är det helg. :) 
fick gå hem rätt så tidigt igår iaf, känner mig lite utvilad iallafall, typ :P 

I onsdags råkade jag äta en jävligt varm bit/tugga potatisgratäng. h*lvete vad varm den va o brändes ända ner i magen innan ja drack vatten efter. kan man bränna sig i matstrupen? för jag tror jag har gjort de. den känns som de e nått där påvägen ner bakom lungorna typ. obehagligt om något! 

tack emma för hjälpen (i förskott för idag.) hon hjälper mig med sune idag. får inte träffa min godbit på hela dagen, hum.. får ta igen det i helgen då :) 


det är tur man har kul på jobbet iallafall. ser fram emot ikväll, för nå hemskt som man kan skratta åt. mohaha. nej nu ska jag va snäll:) vi hörs!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0