Händiga syster

Jag är iallafall imponerad av syster som lyckades ändra så mkt här i bloggen :) haha det hade jag aldrig klarat av ^^ Så en stor applåd till dig iaf från mig ;)

Denna dagen har rullat på ganska fort, känns inte som jag gjort så mycket egentligen.. men jag har ju gjort något hela tiden. :) Byggde upp lite hagar tills imorgon, SÅ jag hoppas nu att alla som anmält sig kommer! Funderar på att ha bindande anmälan på aktiviteter i framtiden.. Är så tråkigt när det blir bortfall och när det händer ofta. Nåväl. Byggt ihop lite hagar har jag gjort och fixat i stallet .. :)


och vill ni veta en sak...? Klippmaskinen fungerar! :D
Jag händiga Emelie har lagat den ^^

Nu är det dags för kvällsmat ;)

          / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0