halloweenhoppet

Nöjd med dagens klubbtävling!
sune skötte sig mycket fint:) 


på clear rounden, 80, så rev vi ett hinder. men fick rosett ändå, vet inte varför. stort tack:) kul!
sen på andra klassen med omhoppning, 90 cm, så gick de kalas. jag o sune vann! :) fick dock 8 fel i omhoppningen men vi var dom enda som hoppade omhoppning. men de va kul! :) 

emelie kom tvåa :D mohahah jag var över henne idag.. ;) hihi.
dessutom blev förstapriset för maskeradtävlingen mitt! 

Jag o sune var raggare förstår ni! :) jajjamensan. med pepitarutor och tärningar. kommer bilder för tror emelie tog några. :) 


Iallafall nöjd me min häst som sköter sig så bra. och rolig tävling o härligt folk! 


nu ska jag SLÖA framför tvn. de e jag värd tycker jag.. ;) 


/Malin

Kommentarer
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Kul, ser fram emot att få se bilder! :)

2011-11-06 @ 18:27:19
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0