Grattis syster (:

Börjar med att än en gång gratulera min syster till vinsten ;)


Här får Malin & Sune första pris rosett ;) Var så fint så med skäggstubb och polisonger ;)


Här är en bild på mig å Pim :) Hon va knoppad, med en rosa rosett i varje knoåå, rosa schabrak å rosa lindor =P Jag hade leggings, kort klänning, massa smycken å va ordentligt sminkad haha ^^ Sen hade jag låten med Pussycat Dolls- When I grow up (; Jag hade roligt iaf :) lite flummigt vart det, men Pim skötte sig bra, fast väldigt pigg va hon haha! Vi rev 2 hinder. men men, Kom 2:a iaf ;)

Systrarna Wester i toppen (;

Ärevarv :) Först raggaren Malin på jenkaren Sune, sen wannabe kändisen jag på min rosa limousin, sen syns också spöket Frida på spöket Coccos :)


Måste ju bjuda på denna bild :D Bästa Jenny hade kameran i högsta hugg och lyckades fånga en bild där det blir lite missförstånd mellan raaggaren och sin jenkare ;) Det var skapligt nära att hon åkte av haha! Men det gick bra :) Denna bilden är från omhoppningen. Dom var iallafall jätteduktiga idag :)


Är nöjd med dagen, hoppas att alla hade roligt, det hade jag! :)

    / Emelie

Kommentarer
Postat av: Stensbo

Riktigt rolig tävlingsdag!! Så roligt att kunna ha så roligt tillsammans med hästar och massor av goa människor!!

2011-11-06 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0