Godnatt/Godmorgon

Hemma från sista skiften- hur skönt som helst :)
Har verkligen varit fullt upp nu dessa dagar. Lite knas m jobebt vi får lov att byta väldigt långt borta så det går åt så mkt tid till att åka fram och tillbaka till jobbet :(
Därför fick jag lov att prioritera bort bloggen lite =P

Ska snart gå och duscha och sen slänga mig i sängen :) Sen när ja vaknar har jag helg ;)
I onsdags hade jag spännande "möte" med mycket prat om än de ena än de andra :) Tänk om...
Idag har jag varit på lite andra uppdrag, spännande får se vad som händer! Ska ta tag i lite olika imorgon, törs inte avslöja för mycket än bara..

Saknar min Atlas <3 Han har varit hos pappa hela veckan och han ville ha honom över helgen också haha :) Kul att han tycker att det är så roligt att ha honom iaf! :) Han sköter sig bra vad jag har förstått och dom är ute och går långa promenader varje dag ;) Dessutom ska ju jag bort i helgen.. Har ja sagt de? Nån gång säkert. Det ska bli spännande får se vad man får med sig därifrån :)

Imorgon blir det även hö-hämtning och ridning av Pimmis. Sen ska jag klippa ev 2 hästar på eftermiddagen också, ja hoppas ja hinner med allt =P
Därför måste jag ju sova nu.
Men nåväl. Godnatt för min del, och godmorgon för eran kanske :)

      / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0