Gästbloggare Annalena

Hej alla bloggläsare! 
Jag heter Annalena och är 13 år gammal, jag bor i Sunnansjö:) Sunnansjö vore ingenting om inte hästarna hade funnits! 
Jag har ridit i ca 2½ år. I min fritid är jag nästan bara hos hästarna, för att de är bäst! :) När jag blev mer och mer intresserad kollade jag ibland på ridbanan om någon red där, där träffade jag Emelie och pimmi första gången. Jag kommer exakt ihåg vad pimmi hade på sig hon var helt rosa;) Efter ett tag började jag vara i stallet och då fick jag vara med på lektioner som Emelie hade, då började jag rida Dracula:) De två (Dracula och Emelie) lärde mig väldigt mycket:) När jag kunnde rida lite bättre då fick jag börja rida Lady och de var en av de bästa sakerna jag fick göra för jag älskar henne mest av allt:) 


Efter ett tag började jag tävla lite klubbtävlingar det började med bommar på marken och nu har jag hoppat 70cm, visst det är inte så högt men för oss är det ett stort fram steg :) Jag är mest intresserad av hoppning och det tycker Lady oxp är roligare men utan dressyren skulle vi ju inte heller lära oss hoppning så vi dressyrar oxå och det är oxå roligt:) 

Nu på söndag ska vi vara med och tävla jag ska vara med på 60 clear rund, och försöka att vinna på maskeraden ;)
Emelie du har lärt mig så jättejättejättemycket, du är verkligen bäst! Du är inte bara en ridlärare för mig du är också en "mamma" förmed dig kan mam alltid prata om mam har något på hjärtat <3
Malin du är så söt, snäll och rolig! Du är jätteduktig på att rida, du och Sune passar jättebra för att ni är lika fina båda två!! Malin du är bäst! <3 
Systrarnawester ni är de bästa som finns! Jag längtar verkligen till att vi ska åka till Globen!! <33  Tack så mycket att jag får åka med då;)<3 

Jag är med i US, det är jätteroligt vi har roligt med varandra vi har gjort mycket olika saker tsm tillexempel, ponnyshow, hundhoppning, påskkärring mm ;P Jag är Kassör :)
Jag har aldrig haft en egen ponny :( men till sommaren kanske jag får en foder ponny det skulle vara roligt:) eller så kanske Emelie startar nåt eget och hon köper in några och jag blir medryttare på en av de det skulle också vara nåt...får se vad framtiden ger...  

Men ni som har chansen att få hjälp av Emelie ni ska verkligen ta den för Emelie hon har mycket kunskap!! 
Hejdå, tack för att just jag fick vara skriva på eran braiga blogg!! // Annalena<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0