Gårdagens inköp :)


Här är det mesta inköpen från gårdagen..
-Vitt schabrak med brodyr
- Lädergrimma m bling (ligger uppe på vita schabraket)
- Rumpvärmare i äkta fårskinn (som jag längtat <3 )
- Ett par tjocka ridhanskar och ett par tunna-supersköna!
-Fleecetäcke m brodyr ( brunt & beiage eller hur de nu stavas...)
-Back on Track stallbandage ( ett par till ^^)
-JW grimma
-Två fleecetäcken till, ett rosa m vita prickar och ett lila. Dom e inte snygga å jag vet knappt vad jag ska med dom till, men dom va billiga ^^

Och äntligen har jag en JW hjälm med bling ^^ Vet att endel i min närhet inte tycker om det , men det bryr jag mig inte i haha :D


Glömde ju nästan mössan också =P

Jag känner mig iallafall nöjd med mina inköp :) Längtar tills jag får prova allting ^^

     / Emelie

Kommentarer
Postat av: elina

haha grattis till din efterlängtade hjälm :P och de prickiga täcket an du sälja dyrt till mig ? ^^ mohaha

2011-11-27 @ 15:49:42
Postat av: Sara Carlsson

- Ja, det är mysigt att ha snö att rida i, det är som underbart! :D

Speciellt när det har kommit så mycket snö som nu! ;D

Huffa, tråkigt väder ju! :o

Följas via bloglovin? :)



Kram! <3

2011-11-27 @ 17:47:27
URL: http://jamtlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Carro

sv: tack så mycket! :)

2011-11-27 @ 19:19:04
URL: http://carromella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Silver Lady? har du köpt en häst till?

2011-11-28 @ 09:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0