fysen lilltå och mulig häst

idag red jag o elin ut i den mörka kylan. stjärnklart o fint o härligt sällskap. :)
hästarna gick bra ihop också :) 
hon har en svart d-ponny som heter Dilton, riktig sötsak!
vi skrittade bara då de e stenhårt ute nu, vad fort det har gått! hoppas snön kommer snart.

fysen blev man då iallafall men det är väl bara o vänja sig.
vi pratade då på o var glada ändå :) 

sen när vi kom tillbaks så myste ja lite med sune i boxen.
den busen drog i ett snöre på min tröja, han va lite mulig idag. :)

nu ska jag värma upp mej lite. mina tår fryyser! 
det började med lilltån, sen gick de bara utför! ;) 





skulle tränat för John Hikey idag men gav den platsen till Elina istället. :) hon blev glad och jag fick spara lite peningar.. men på söndag blir det träning i sunnansjö istället! :) 


/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0