fredag!

hade hellre legat kvar i sängen tror jag.. ser inte fram emot o skrapa rutorna när ja går ut till bilen.. huudå.
igår träffade ja elin o julia. vi fikade hemma hos mig sen åkte vi till kupolen. :) 
ville köpa vantar men de blev fan inget av det heller..:/ hittade massor med mössor som skulle sitta fint o ha i vinter. så jag får fortsätta frysa ett tag till.. brr..
Fredag!
skönt med helg! dock så jobbar jag på Galaxen i morgon kväll. ja jag har ett litet extrajobb där med ser ni. som jag tog över från emelie. :) 


nu ska jag ta en macka!
hoppas allt löser sig för så som de e nu e de lite halvdrygt.
/Malin


'




ett par gamla bilder, lite utfyllnad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0