folkracebil och havremoped

ledig helg, guu så skönt! 
gick bra o jobba igår, men de va drygt dom sista timmarna, stackars fossingar, man kände sig som en riktig plattfot. Idag blir det skogstur på sune, saknar han! inte träffat honom sen i torsdags morse!!, ojoj!
tack emma för hjälpen! :) 


förhoppningsvis får jag min folkracestol såld idag, vi får se. skönt o få bort litegrann, använder den ju ändå inte. 
för er som inte visste.. ja, jag har kört folkrace förut.:) åkte nått år men slutade -09. riktigt rolig sport!
en bild på när jag kör i min saab 900 på Motala Folkracefestival -08.

fast den här är mycket roligare o köra! ;) <3
min havremoppe som inte ens går på havre! ;)
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0