födelsedagsfika

Efter stallet gick jag o johan över till huset bredvid, hem till hans bror på födelsedagstårta o kaffe. han fyllde nyligen år. :) Alltid lika trevligt! 


Var ut och red en sväng idag o de gick la bra de å :) har en himla go kompis som hade mockat och fixat alltihopa, gjort så fint så! :) Tack Emma! 

Så det var bara att hämta in sunis och börja borsta.

Nu blir det mycket igen. Igår började vi med sillinläggning på jobbet, idag rullade vi köttbullar. 
Dags för årets julbord.

Första julbordet är på lördag. full fart!
Nästa lördag är ett ännu större julbord, helgen efter de är det också julbord och nå mer tror jag de va. sen är det barjobb - juldagsfest.

sen så, Ledighet!
två veckor! :) vi stänger igen mellandagarna o första veckan i januari.
Så det är bara att bita ihop o köra på. Ska skratta mig lycklig i morgon när jag slipper vika 400 servetter.
Godnatt folket, det är en dag i morgon också.
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0