dunderförkyld!

får börja med o tacka emelie för den stora hissen till mig o sune, tack o bock! ;)


Dagens Diss för mig är iallafall att jag måste snyta mig en gång i minuten, minst! grymt drygt!!
Hoppas jag är bättre i morgon då det är träning på g! :)
Åker till stallet direkt i morgon efter jobbet, lastar o åker. så idag blir det smörjning och lite packning av det som ska med. Ska rida dressyr tänkte jag. känna igenom han lite o sådär., så allt känns bra inför i morgon. 
ska bli kul o träna för John, men samtidigt nervöst! 


Igår tömkördes sune, det gick bättre än sist. fick ha tömmarna på rumpan till och med. sen visade jag han "bron" för hand. det är typ en lastpall med "brädor" över som hästarna ska gå på. dom som rider western i stallet brukar använda den. 
Först ville han absolut inte gå på den. han nosade o fnös. nicke gick över den men han vågade fortfarande inte. sen red Maria o Doma över den också, då var han ju tvungen o våga så han gick över faktiskt! :) 
lite småroligt.
Det är ju som så att vi ska ha ett litet mästerskap på hovgården för dom inhyrda, kul grej! och då blir det i hoppning, dressyr, western och tömkörning. roligt att alla där hittar på något o får lite mer gemenskap! :)
Tror jag snytit mig 5 gånger under det här inlägget, fifan!
stackars mig..

;)



Dags o fara, hej då! 

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0