dumma jobbet

som bara krånglar.. nu blir jag hemma resten av veckan =O Är väl förvisso skönt, men behöver ju jobba så man får pengar.. hum.. Har iallafall bokat in lite privatträningar och ridning av andras pollehästar så jag sysselsätter mig lite ;)

Idag vart en dum dag.. Slutade tidigt, sen ringde karln och ville jag skulle följa med honom i timmerbilen. funderade en stund.. men han sa att ja skulle hinna rida när vi kom hem. Bra tänkte ja :) Och hur bra tror ni de gick? =P Inte så bra.. de krånglade lite och tog längre tid än han trodde så det var bara hem och fixa de sista i stallet sen ta in hästarna. Men som tur är så är ja ju som sagt ledig imorgon, så dressyrar pim på fm istället. Så hon är genomriden inför träningen. Det sägs ju att de ska vara bäst att trimma på morgonen innan tävling.. Nåväl. Inte mycket jag kan göra åt det nu, så det får bli så iaf :)

Ska bli spännande imorgon att se hur Pim tycker det är :) Va ju väldigt länge sen jag hade med henne på John träning! Ska bli extra kul när Malin & Sune är med :)


Nä vet ni vad.. nu tänker jag gå och sova :)
Morgondagen i snabbhet- mocka-rida pim-hämta natalie vid 11-träna hon & kevin-mat?-skritta K-packa-träna -mat?-natta hästisar-sova typ nått sånt =)


             / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0