Duktiga elever,tråkigt väder & Tacolunch!

Det har hänt mycket sen jag skrev sist.. :)
En ganska otrolig sak faktiskt.. men tror jag väntar lite med att sprida ut det hela. Folk behöver inte veta allt ^^
Det kommer nog ut tids nog iallafall haha! Och nej, jag är inte med barn om det är de ni tror! :)



Idag har det varit fullt ös sen klockan 08:00 då vi hade samling. 7 stycken ridande på lägret + söta syster som fick ställa upp som matlagare ;) Stort tack <3 Du är bäst! :)
Vi hade en längre lektion uppe på ridbanan,jobbade mest i skritt då underlaget var hårt för det mesta. På en kortsida gick det att trava iaf (: Byggde en bana som dom skulle rida och det krävs en hel del koncertration för det händer något hela tiden! Jag tycker att dom gjorde det bra och tror det gav dom mycket :)
Sedan har vi också haft teori, vi pratade om öppna & sluta, om avstånd vid hoppning, vi visade häst för hand och gick igenom bandagering. Vid lunch åt vi Tacos :)
Trots det dåliga och tråkiga vädret så tycker iallafall jag att det har varit en skojig dag med duktiga elever som jag gärna skulle göra om :) Jag hoppas att dom andra också tyckte att det var bra, det lät som det iaf (;


Sött :) en bild från i somras... ^^


                   / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0