det trökiga med o bo i lägenhet..

varför jag föredrar att bo i hus på en gård framför en lägenhet är att man får större utrymme, det blir mer ens eget. grannarna klagar inte och man får tvätta utan o boka tid!
blir så galet irreterad när man ska ner o tvätta så håller nån annan på med de, på min tid!!!

morr fräs suck grrraah!!

ska det vara så svårt o boka en egen tid??
står tillochmed på dörren att man inte får tvätta när tvättstugan är bokad. läskunnighet svar nej..
störande att båda maskinerna är upptagna med typ tre par strumpor i varje.. typ..:S
nödvändigt..



det skulle va drömmen o köpa ett hus.
jag är ju uppväxt på gård o sådär så jag är inte riktigt den ultimata lägenhetsfröken..
Nej nu ska jag ner o släng ut skiten, sen kolla på hemnet! ;) ! tjohejsan!!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0