dags för uppdatering igen ;)

Gårdagens träning gick super! Dom var så duktiga alla elever och det var riktigt roligt :) Två stycken fick låna fjordingar som står vid ridhuset och det gick bra de också! Tror att alla var nöjda efter lektionen faktiskt.
På ena långsidan hade jag räcke -oxer m ca 21 m emellan, som kunde hoppas från båda håll, på andra långsidan räcke-räcke som kunde hoppas från båda håll. Sen på diagonalerna hade ja en oxer och ett plank. Ni får stå ut med att jag inte är den bästa på att förklara ;)


På kvällen sen så kom Elina hem till mig. Prata lite om allt å inget och pimpade två pumpor till söndagen bland annat ;) Gryymt snygga haha! Vi tänkte att dom ska få stå i ett hinder.. (;
Det var iallafall en riktigt trevlig kväll!

Idag har vi varit ute och ridit på fm, efter stallskötseln givetvis (; Så red vi ut på en lite längre tur. Hoppade lite träd i skogen och roade oss efter bästa förmåga ;) Pim tyckte de va riktigt skoj, hon höll sig ändå skapligt bra på mattan.

Efter vi ridit smörjde ja allt å packade tills imorgon. Skönt att ha de klart redan :)
Är faktiskt ganska trött idag.. Får försöka pigga upp mig på något vis =P Lady & Pim ska knoppas sen idag å jaa en hel del annat som behöver grejas.
Som en blixt från klar himmel slog det mig just att jag vill ju fixa i lilla stugan på gården.. hum.. SKa kanske gå ut och kolla hur illa det ser ut där inne egentligen ;)



             / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0