då var första avklarad

jajamensan. nu har jag ramlat av sune för första gången. ska man skratta eller gråta?
jag kan iallafall knappt röra mig för jag har slagit i ryggen så äckligt hårt..:S tror jag landade bara på ryggen o det känns. tappade luften o nu har jag även ont i nacken..
hoppas det går över fort! 

sune var iallafall inte alls dum, han blev rädd för en markbom han råkade kliva på. ^^,
kastade sig bort och jag som satt utan stigbyglar försökte hålla mig fast men de gick halvbra..
fyfan va handikappad jag är !!
stackars sune blev rätt chokad när jag låg där på marken med händerna i luften o kippade efter andan, vad gjorde jag där lixom??:) jag skulle ju sitta på han:) 

menmen, nån gång lär vara den första.
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0