Då var det jobbdags igen..

Ännu men tråkigt-väder-dag =P Dagen har mest bestått av att fixa & dona i stallet, myst med alla hästarna och tagit hand om min sjuka karl.. Stackarn. Men tänka sig vad sjuka karlarna blir när dom blir förkylda.. Har funderat mycket över det där å kan inte komma underfund med hur det kommer sig att dom blir SÅÅ dödsjuka så fort dom är förkylda.. Antingen är dom klenare än oss tjejer eller så blir dom sjukare än oss vif en förkylning =P
haha nåväl det var väl ganska orellevant ändå :)


Bus Sune som slängt stackars lillasyster i marken =P vet att de inte va av dumhet, men iaf :) Hoppas du mår bättre snart sis <3

Det är i vilket fall som helst dags ör mig att bege mig mot jobbet. Hur mycket jag än tycker att jag har betydligt viktigare saker för mig här hemma så måste jag ju =P
Jag får försöka skoja till natten på bästa vis :) Typ tänka igenom en ordentlig träningsplanering för alla hästarna.. Kanske hinner fundra lite över något annat ekipage också. Ska ha ett möte på söndag där vi ska gå igenom lite upplägg och skriva en "mall" över typ 1-2 veckorsträning. Ska bli skoj :)


Ha en trevlig måndag :) Vill ni något så finns jag på mobilen (;


                / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0