äntligen :)

Har jag hittat täcken till Frodo i hans storlek :D nu ska dom banne mig passa också! :) Ett nytt vintertäcke och ett nytt regntäcke :) Utan att bli ruinerad till och med haha! :D
Hittade de via en sida på fb. Då kan man klippa honom utan problem ju! Hon skulle skicka dom imorgon. Så då borde dom ju vara här tisdag eller onsdag (;
Så nu söker jag någon som vill köra honom lite mera ;)


Två klippta små hästar :) en gammal bild.. Frodo med det ljusatränset och kompisen - storbrossan Dracula :)

Frodo ska nog också få en repgrimma av en tjej, wee vad glad han ska bli när han får så mkt saker :D

           / Emelie

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad ung jag kände mej nu när du kallade mej tjej ;) Haha. Mvh Sanna

2011-11-07 @ 00:11:17
URL: http://www.mimikgold.bloggplatsen.se
Postat av: Denise

Jag kör honom gärna Frida vill säkert också;-)

2011-11-07 @ 07:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0