Äntligen Helg! :)

Jag behöver väl inte dra den vanliga förklaringen till varför jag inte hunnit med allt jag skulle vilja =P
Men jag hoppas iaf att det blir ändring på det hela snart! Ska minsan visa att jag fixar det då vissa inte verkar tro det! Haha vänta bara ^^

Lite uppdatering..
Onsdagens träning gick sådär.. inge bra känsla å jag blir liksom som tappad och vet inte riktigt hur jag ska göra i framtiden. Det är väl egentligen en prioriterings fråga.. Jag vet ju vad jag vill och frågan är om det är värt att chansa eller satsa om man så vill säga =P Mjaaa.. De är ju en hel del å klura på..


K för övrigt är lika lurvig som innan jag klippte honom.. Ja, nästan iaf (: Men han är söt ändå ;)

Igår kom min favorit hovslagare och skodde Pim & K. Det gick bra. Var lite orolig i att K skulle hitta på hyss nu när han inte aktiveras, men det gick bättre än ja trodde (: Så nu har dom båda vinterdojjs på sig! skönt de :)

Fundering..Hur kommer det sig att en del är så himla svårflörtade.. hum.. missförstå mig rätt nu.. Jag vet vad jag vill och det är brar 1 som hindrar, du om någon borde ju stötta mig å tro på mig. Dags att ta till med hårdhandskarna.. Hoppet är det sista som överger människan sägs de ju :)
Nåväl..

Just nu sitter jag och väntar på att karln ska komma hem. Sen blir det lite kvällsmat. Ja hoppas han går med på pizza (: Latmasken har tagit överhand såå att laga mat känns inte just nå lockande alls nu :P Men vi får se.

            / Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

de där med svår flörtad kan även du oxå vara lite tyvärr :-\ man kan inte få allt på ett silvefat. ibland måste man få sammarbeta..

2011-11-19 @ 11:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0