åå bli frisk nångång..

Hur länge är det tänkt att jag ska stå ut med den här halsen?? :(
Jag hoppas verkligen att den är bättre tills imorgon, annars blir det inte mycket prata för min del inte..
Nu ska jag gå och göra kväller :) Lika bra att göra det itid så man är ordentligt utvilad!
Super snälla syster kommer och hämtar mig & Annalena här i byn imorgon bitti. Och jag vill INTE försova mig =P


Snart du skrutten är det dags att börja jobba igen :) Sa jag föresten att han tappat en sko? morr! Dom vatr ju nyligen skodda, åå vet inte hur han lyckas.. Jag hopaps min hovis kan komma och lösa mina problem snart (:

nee huu nu ska jag gå och kolla i spargrisen hur mkt pengar som finns tills imorgon :) Sen blir det lite halstabletter sen sängen!
Som ni förstår så blir det liite svårt att blogga imorgon eftersom vi är i Globen hela dagen.. :D
Ha en kanon helg allihopa!
Stort tack till Elina, Frida & Malin P. som hjälper mig med mina hästar :D NI är guld värda <3



             / Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

En välriden häst får sällan tappskor....

2011-11-27 @ 11:34:24
Postat av: Anonym

En välriden häst får sällan tappskor....

2011-11-27 @ 11:35:56
Postat av: Malin p

Det var så lite Emelie :) hoppas ni hade det super kul ;)

2011-11-27 @ 12:57:31
Postat av: Malin

Grabben har ju vila men annars är han välriden!

2011-11-27 @ 19:12:39
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0