Vårväder...

Ute skiner solen, det är 4 grader varmt hos oss... =P Snön smälter och det är typ isgata på vissa ställen! Hästarna är ute och jag har mockat åt K. Sen hade karln tagit fram frukost så då vart de lite paus där. Men ska nog gå ut och fortsätta strax :)

Jag hade velat dressyra på K idag.. men hum de är inge bra underlag för det.. Om jag inte går till någon åker kanske. Om det nu finns någon som inte är så hal (;



Jag försökte få med mig karln ut på en ridtur , men det verkar inte gå haha (: Stackarn har lite ont i handleden , så det kanske är lika bra att han stannar inne =P

Fick en rolig present utav Elina också igår :) Dock har den inte hunnit komma än, men jag hoppas att den gör det snart så ska jag prova och ta kort så ni kan få se hur det blir! :)


Sööt Sillan <3

Måste erkänna att jag är ganska orolig för allt med jobb å det här. Eller orolig.. det är liksom en olustig känsla i magen. Lite vemodigt ibland å. Men men. Det ska nog bli bra alltsammans när det är klart (:


            / Emelie

Kommentarer
Postat av: annalena

saknar er där hemma ... :/

2011-12-25 @ 21:42:04
URL: http://fuckusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0