Träning i Räfsnäs

Idag har jag och Karetino varit in till Ludvika Ridklubb och tränat. Det gick över förväntat faktiskt :) Trodde att K skulle vara väldigt busig, men de var inte så farligt =P Red för Åke och är helt klart nöjd (;
Det var markarbete som gällde, travbommar på böjt och rakt spår och även galoppbommar på rakt spår.
Med tanke på att vi inte tränat ordentligt sen i oktober så är jag super nöjd med honom. Det är jag som måste jobba mkt med min sits och Åke gav mig lite bra tips faktiskt!  Lastningen gick plättlätt det också! :)



Roligt var också att Elina, Frida och Malin P följde med! :D Tack för sällskapet och hjälpen tjejer <3
Fanny och Coccos tränade samtidigt så det var roligt att träffa dom också. Och Jenny såklart :D

Kommer en liten film snutt senare, håller på och laddar upp det ;)


Jag galopperar och så är det Fanny & Coccos och Åke (:


         / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0