tisdagen

fortfarande vaken, vad gör det? LEDIG ju

oerhört skönt. men ska snart sova för i morgon är iallafall morgonen/förmiddagen fullbokad. :) 


Ta ut hästarna, mocka åt sune och nicke. göra klart allt som ska fixas, ta med transporten hem o invänta julia för en vända på kupolen sen vid tolv är det höhämtasdags. lucky me som fick med mig julia imorgon, inte så jädra roligt o få upp hö på skullen helt själv, så mycket lättare när man är två.


Och faktiskt så är det perfekt väder o hämta hö på. ådii orkar när vägarna inte är nå hala och de kommer gå som en dans på rosor att parkera tillbaka transporten nu när det inte är någon isgata. perfekt! 






först tänkte jag ju rida på ridbanan, sen funderade jag på longering, men det slutade med lite löslongering o sådär.
Sune fick bralla av sig o de verka han tycka e kul. 
Det är så roligt för han lyssnar så otroligt väl på en! den räcker med att man säger med rösten prrt så kommer han. är han längre bort så visslar jag och han kommer glatt travades .

det är personlighet i den hästen alltså. 
gillar det! <3 


Imorgon ska vi försöka o inte blåsa bort, då blir det dressyr! 
tänkte ta snodden på utifall han är lite flängig med huvudet, vi får se. oftast är den onödig på honom.


//Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0