Tävlingsdags igen?

Sitter och tittar lite på nästa års tävlingstermin :)
Undrar när vi ska bege oss ut på första tävlingen.. Ska kolla lite med Teamet om dom har några planer på att ge sig ut om vi ska åka till samma tävling någon gång :) De vore kul!
Men tror inte som det känns nu iallafall att ja ska ut redan på dom första som är i februari/mars.. Kanske blir i april istället :) Vill träna med honom ordentligt innan det är dags för tävling igen.



Får se in det kanske blir någon dressyrtävling också .. Om jag vågar vill säga haha ^^
Men det vore kanske kul =P Om man tog en i början av säsongen och sen en senare för att se om det blivit nå bättre. Vi har ju varit med på lite klubbdressyrer och det tänker jag fortsätta med. Men vore kul att få komma ut på någon "riktigt" också :) Men isåfall väljer jag nog någon tävling som inte är alltför långt bort. Dressyrtävling är inte prio ett för mig men men :)

     / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0