solig ridtur

Redo för jobbpass nummer 2 för dagen. 



Ridtur i solen idag! Det var uppskattat!:) 
En glad o framåt sune.


Om ni undrar varför jag mest är ute o skrittar med sune, är det för att han är i sin vintervila just nu. så blir skrittturer för de mesta då äldre hästar inte ska ställas av helt under vilan har jag hört. I Januari kör vi igång med hårdare pass o träningar! :) 




Innan jag red så smet jag in till Emma o fick kaffe o pepparkakor. och riktigt goda hemmagjorda snickers som hennes pojkvän hade gjort. nam!:) 


Ha en trevlig kväll!

/Malin



'



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejhej föredetta ponnymuppaar.blogg.se här!

Nu har jag & 2 andra kompisar startat en ny blogg.

Kolla gärna in där & kommentera nånting! KRAM<3

2011-12-09 @ 02:17:32
URL: http://superponyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0