sociala sune

Efter jobbet, iväg till stallet och mocka åt både sune o nicke:) 
Emma dubbeljobbade idag både på mitt jobb och på hemtjänsten, så jag fixade de åt henne. :)
bara kul o kunna hjälpa tillbaka ibland. (: 

sune är så grymt social när man kommer in i hagen. jag fyllde på vatten och grejade lite med rundbalen, han följde efter och tiggde efter att få bli kliad. hehe :) 


nu då.. en halvdöd karl i soffan, jag tror jag ställer mig o bakar muffins! :) 
Om jag har allt hemma. mat ska man väl kanske äta också. 


Jag som ville iväg och kolla på ett ställe som verkar ytterst intressant.
får se om det blir i morgon då. :P 

/Malin


måste verkligen uppdatera med lite nya bilder. men de e så trökigt när man inte har nån riktig kamera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0