snö! :)

men några cm snö på marken så känns det riktigt roligt faktiskt, hoppas det får ligga kvar! och mer än gärna bli meera! 

Ringde till den jag ringde igår(utansvar), nu fick jag svar, dock inte med det beskedet jag ville ha. besvikelse! sur och irreterad. fan.. inte helt säkert än, ska ringa igen i helgen få se om det/den e kvar. 

menmen.. suck..:( 



promenix med sune idag. plockade in hindermaterialet från banan så de klarar vintern. bara onödigt om det skulle gå sönder i snön o kylan. 
förra vintern när jag och emma flyttade dit med nicke o abbe, så fick vi skotta fram bommarna. det ska vi då få slippa i år! :) 



Nu ska jag få oväntat besök. Jag o Julia ska dricka lite kaffe. :) Tjing! 

/Malin



Abbe o jag förra vintern. kallt vare!:)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul :) vi har bara lite fjun på marken just nu, men det ska troligen snöa imorrn som det ser ut, HOPPAS det kommer för att stanna då! :)

2011-12-07 @ 18:32:38
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0