Snart födelsedag för bäbis!

För ett år sedan idag, så var det massor med snö och vi tolkade efter Karetino. Hans sista dag som 3-åring. :) Imorgon fyller min lilla bäbis 5 år <3 Det väntar massor med spännande utmaningar för honom ;) Träningar och tävlingar givetvis!



Än så länge har jag fyllt dagen med mockning åt 6 pollar å allt annat fix å trix i stallet som ska göras :) Nu är det bara ridningen kvar ;) Dagen till ära är det just lite kallare också = ännu hårdare ute. Så jag har inte mycket att välja på mer än att skritta ut någonstanns.. Men det är bara att gilla läget ;)

Senare idag ska jag städa huste lite grann eftersom det kommer lite folk framåt eftermiddagen.. Sen ska vi åka till Säfsen och äta 3-rätters =P Det blir säkert trevligt :)


En bild från träningen igår. Kommer inte ihåg om jag la upp den eller inte =P Filmen som jag lovade är på gång.. Höll på hela kvällen igår å försökte få någon ordning på det där, men det ville inte. Så vi gör ett nytt försök idag.. (:

Mot stallet igen för här ska de ridas i kylan ;)

        / Emelie


Kommentarer
Postat av: annalena

saknar er .. <3

2011-12-31 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0