saknat mig?

..det kan jag då tro allt! ;)
nyss hemkommen från julbord nr 1! fick gå hem lite tidigare, helt okej. så nu lyxade jag till det med en öl, i min ensamhet.:P hade gärna följt med o umgåtts med lite folk men jag fick inte plats i bilen. jaja.

Vad har jag gjort dom senaste dagarna? Eftersom jag uppdaterat så dåligt. 
Det är kanske som Emelies blogg det här? och jag hoppar in ibland? haha ;) ;) 

Idag innan jobbet hann jag iallafall med smörjning. jag o emma stod o smörjde i sadelkammaren i morse. två träns och lädergrimman skiner nu så fint så. smörjde förbygeln och ett annat träns i torsdags å.
det händer grejer!






Ska kolla upp lite grejer så vi kan komma igång nu vid årsskiftet med träningar. bygga upp inför tävlingssäsong 2012. träna upp det vi behöver träna på, bygga muskler o bli bättre o bättre! :) 
peppad? svar ja!




I morgon ska jag iväg och kika på en grej, får se vad framtiden bjuder på. det kan bli bra, sämre blir det då inte iallafall.
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0