Premiär :)

Jag har kommit på lösen ordet till bloggen haha :) Eller om ja ska vara ärlig så har jag inte haft tid riktigt.. Dom gånger vi var harit inne så har karln suttit vid datorn MEN nu har jag fått en egen bärbar utav honom i julklapp :D Det tackar vi för! Nu blir det förhoppningsvis mycket bättre :)

Önskar er alla en riktigt God Jul!



Har inte några nya bilder på denna dator än men ska försöka komma ihåg kameran så fort ja är ut så det blir lite uppdatering ;)

Kan berätta att alla hästarna mår bra :) K va pigg idag så de hette duga, de va mer i luften än på marken tror jag haha, kan inte låta bli att skratta åt honom heller =P Men imorgon blir det lite mera träning för hans del!

       / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0