Onsdag, lilllördag

lång jobbdag.
stallmys och klickerträning.
nyss delat en pizza med karl o nu blir det en dusch! 
Det har varit min dag de. hur har eran vart? '


Massvis med jultallrikar, julbord både här o där och så lunchbuffe på de också. men de gick riktigt bra, kontroll hela tiden! :) Riktigt roligt att Emma är där och jobbar nu också under december, kanoners! 



titt! Sommar! 




Går bara framåt med klickerträningen med Sune, och det  är grymt roligt! :)

tycker nog han med. blkir nästan lite tarv,
men tror det var nästa moment som man skulle lära dom hyfs och uppförande, o inte buffla på efter godis.
mja det ska bli intressant.
Iallafall, idag så la jag tillochmed undan targeten på fönsterkanten med min arm lite bredvid, han förstod ändå vad som gällde. :) 
Duktiga ponny! 



/Malin









Tycker verkligen inte om folk som säger en sak till en sen något annan bakom ryggen. vad får man ut av något sånt egentligen? 
exakt Vad har jag gjort dig egentligen? Inte ett skit,, så sluta o bete dig som nån jävla 10årig och väx upp nån gång. Vill du nått, kom till mig istället. det är inte okej att gå runt o snacka om en på de där viset.. 


det är inga fel på varken sune eller mig. jag har nyss köpt han o de tar tid o lära känna en häst. Ja, jag har dålig sits MEN den har blivit bättre. Ja, sune är inte en lättlastad häst, och det därför han knappt åkt nått innan. Så är det och vi jobbar på det. 
Jag ser våra framsteg och dom glädjs jag åt. sköt dig själv och skit i andra, lycka til! 





Ibland,, får man skriva av sig! :) eller hur..? puss på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0