Morgonstund har guld i mun (;

Just nu sitter jag och väntar på att Elina ska komma så ska vi ta en tur med grabbarna :) Hon kommer nog när som helst.. Hästarna är redan ute och det är mockat åt alla hästarna. Dagen börjar bra, hoppas den fortsätter i samma tempo ;) Jag har mycket som ska hinnas med! =P



Upptäckte när jag grejade i sadelkammaren att det tydligen bor en ny mus bland mina lindor nu!! suck å fy!
Kanske skulle haft en stallkatt ändå.. hum =P Den hade bäddat så fint så i dom schackrutiga lindorna (dom är skräp nu..) med en massa hö å sånt. nåväl..

Senare på eftermiddagen blir det en tur med Sillan också (:
Och ikväll är det syrelsemöte om jag inte mins fel =P Vilken tur då att jag planerat att storstäda så jag törs släppa in någon mer i huset haha ^^



             / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0