Måndag och trasigt BoT skydd.. =´´(



Så hårt i backen nu så går väl inte så bra och rida vilket är väldigt trökigt. 
Imorgon blir det Klickerträning lektion 1! :) 


fick då i broddar i söndags iallafall, tillslut. skulle satt i dom direkt när han hade nya skor, var nära på ett h*lvete att rensa ur hålen och gänga. menmen nu är de klart! 


DAGENS DISS är iallafall mitt ena BoT skydd som sune trampat hål i. första natten med brodd, och dom går sönder.. Yees.. :S inte helt okej. :( menmen. fram med nål o tråd!

eftersom jag inte äger någon skrivare har jag setat och skrivit av från internet alla "grundlektioner" i klickerträning, som en liten fusklapp. det blev ju några sidor om jag säger så. men det vare värt:) 
Längtar redan tills i morgon eftermiddag när vi kör igång! 

Får se om vi ska vara i boxen, stallgången eller kanske ridbanan..
Någon av er läsare som klickertränar?? 

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0