Lite mer sömn kanske..

Gårdagens skift gick bra, trots lite snö storm där på tidiga morgonkvisten (; Dock var jag inte hemma förens halv 6-6 på morgonen.. Tog ut hästarna direkt och sen gick jag in å sov två timmar sen va de upp igen. Därför e ja ju gaanska snurrig i huvudet just nu.. =P Men ändå inte så trött att jag kan somna liksom. För mycket tankar kanske.

Blir en lugn kväll iallafall. Imorgon ska jag hålla träning i Pärlby :) Skoj!


Du är så charmig min lilla tös <3 Alltid kommer du fram i hagen och ska bli kliad och mysa och gosa. När jag går därifrån står du och tittar över staketet mot mig. Söt som socker är du gumman min *puss*

 
                / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0