Julklappsdags & morgondagens plan

Har tittat runt på lite sidor på nätet med hästgrejer men ja hittar inget ställe som har flera grejer jag behöver =P
Suck.. Hittar en sak på ena stället, men inte de andra å tvärt om =P drygt då struntar jag i de istället.. Jag får vänta med att köpa en.

Kanske dags att planera in lite julklappshandling snart.. Någon som vill göra mig sällskap kanske? :)



Imorgon blir det ännu en skrittur :) Får sällskap av Malin & Annalena också :) Blir kanon det!
Tror vi ska ta oss ut i skogen någonstanns.. Bäst att passa på när man rider på dagen. Vi ska ta en tur på förmiddagen hade vi tänkt. Jag har utsläpp imorgon så är väl snart dags för mig att krypa i säng skulle ja tro =P
Men har så mycket jag vill planera och göra nu :)     ( märks att jag snart är frisk haha! )



Nåväl får klura mera på det imorgon :)
Nattinatti!

          / Emelie

Kommentarer
Postat av: elina

julklappshandling? yes ja är på ;)

2011-12-03 @ 11:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0