Inte hemma än..

Just nu sitter jag på pappas jobb i Säter. Väntar på att karln ska komma hitåt så vi kan titta på bilen =P Det är ingen idee att jag åker hem, för det blir bara in innanför dörren och sen åka igen. Ååå jag som längtar hem till pollarna <3 Men det får helt enkelt bli lite senare idag =P


Håll tummen att bilen kan vara något att ha :) har ju inte alls råd att köpa en bil nu.. det känns lite i magen, jag undrar hur denna månad ska gå ihop. Men men. Det måste lösa sig på något vis.

Skrev ett inlägg idag när jag hade rast i lastbilen, men har ju inget internet på den datorn, men ja ska lägga upp de sen så kan ni få läsa om min spännande dag i skogen =P
Kan ju berätta att det fortsatte i samma stil hela dagen igenom, skönt att vara klar med det hela nu iaf (:


Men imorgon ska det väl flyta på lite bättre får vi hoppas. Så jag kommer hem i tid och kan rida innan det blir natt :) Tror minsann att jag skulle få sällskap utav Frida imorgon :) Får se vad vi ska hitta på. Hahaaaaa jag har ju min plan att följa förståss ! ;)

Ska ta mig till syster och hålla lite träning för henne och Sune någon dag :)

Väntar med spänning på utmaningen jag skulle få? :) Undrar vad som hittas på denna gången..


          / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0