inklickning

börjat klicka in sune nu. det gick väl bra, ska fortsätta lite varje dag tänkte jag. :)
han verkade förstå iallafall. när jag klickade sökte han sig då till godisfickan, haha! 

Sen blev det promenad tillammans med emma, nicke o mysan. i mörkret. :) 

Nu ska det lagas mat, som den husmor jag är (enligt emelie eftersom jag bakade igår, haha). :) 

bild från när jag red nicke i sommras






snart börjat julstöket på allvar. alltid lika svårt o veta vart man ska vara och när man ska vara överallt. men det ordnar sig nog, det gör det alltid!:) 

/Malin

Kommentarer
Postat av: Emma

Men så fina ni är min pinglor! :D <3

2011-12-06 @ 18:24:19
URL: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0