Hippo Bas Cool

Idag blir det en ridtur med övergångar och tempoväxlingar i skritt och trav. 
Jobb i låg, avslappnad form. 

Nästa vecka blir det nog en ritt upp på Nybroberget! :) 




Igår åkte jag och köpte kraftfoder åt min lilla solstråle. 
Eftersom han inte har varit så förtjust i det han fick innan, kornkross så böt jag till en annan sort. dock så har han varit duktig på sistone o ätit sin mat, bara lämnat lite i botten på krubban. 

Men nu iallafall så ska han äta Hippo Bas Cool. Något jag gav Abbe förut. Hade även Åsebros Cool innan men har det här märket nu. ungefär lika. 

det är ett havrefritt fullfoder. Få se om det coolar ner han lite, nervmässigt? :) 

Ska bli intressant om det märks nån skillnad. 


HippoBas Cool


Ne, jobb var de ja.. hej så länge! 

/Malin


Kommentarer
Postat av: Kajsa

2011-12-20 @ 08:21:33
Postat av: Kajsa

B-Quiet av märket Kentucky Equine är det du behöver för att ta udden på nerver. Eller i andra hand :

http://www.horsefirst.net/relaxme-p-1249.html

Horse First - Relax me :)

Sen longering på det. Då du, har du en lugn och fin pålle !!

2011-12-20 @ 08:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0